Inger-devries.reismee.nl

Voorbereidingen

Héé,

WOW - nog 61 dagen en dan vertrek ik al naar Oeganda!

Tot die tijd moet ik nog 2 examens afleggen, speel ik in de musical Legally Blonde, bezoek ik de Tweede Kamer voor het initiatief Status Vermist en draai ik een week musicalkamp bij Fun2Stay zomerkampen.

Wel ben ik inmiddels gestart met alle voorbereidingen.
Vandaag heb ik mijn inentingen gehaald (Rabiës en Gele Koorts). Gelukkig viel dit reuze mee al kan ik er binnen nu en 11 dagen nog flink beroerd van raken vertelde de mevrouw van de GGD. Bovendien moet ik nog 2 Rabiës entingen voor ik naar Oeganda vertrek.

Daarnaast ga ik volgende week vrijdag de voorbereidingstraining van Muses volgen. Dit wordt vast een leuke en leerzame dag. Ik heb heel veel zin om praktische handvaten te krijgen voor mijn tijd in Oeganda. Als ik deze handvaten heb gekregen (en mijn theorie examen van mijn studie heb gemaakt) ga ik 3 weken gebruik maken van de bibliotheek op school om een map met activiteiten te maken waarmee ik aan de slag kan.

Ook ben ik bezig met een ander leuk fund werving projectje....
Ik ga namelijk een Charity Picknick organiseren, American Style.

Zondag 3 juli, 13.00 - ??
Is er een picknick in mijn supermooie achtertuin voor al mijn familie en vrienden. Die dag is het mogelijk om spullen te doneren of om geld te storten als bijdrage aan mijn reis.

Uiteraard is het ook mogelijk iets te donoren als je niet uitgenodigd bent voor deze dag.
Ik draag zorg voor de spullen die gedoneerd worden. De spullen die op onderstaand lijstje staan zijn in Oeganda niet of nauwelijks verkrijgbaar. Spullen die daar verkrijgbaar zijn wil ik zoveel mogelijk daar halen om de lokale economie te supporten.

Ik ben heel erg blij met alle donaties die worden gedaan want het is een dure reis en ik kan simpelweg zelf niet heel veel extra's financiëren. Wel ben ik van plan het uiterste te halen uit de mogelijkheden en kennis die ik de mensen daar kan bieden. Zo wil ik heel erg graag aan de slag met dramatherapeutische werkvormen en oefeningen. Met als hoofddoel om te kijken of het personeel er daar voor open staat en of het past binnen de cultuur en hun werkwijze. Uiteindelijk moet zij namelijk toch door zonder mij.


Ik heb er in elk geval belachelijk veel zin in!!!

XOXO

_________________________________________________________

Charity Picknick
(Op alle plekken waar geen naam staat ben ik helaas nog niet voorzien)

Donaties:

  • Textielstiften;
  • Witte baby rompers (25) --> 10 van Josien; 4 van Dominique;
  • Kralen, touw & sluitinkjes;
  • 1 Doos stoepkrijt --> van Josien;
  • 10 Handpoppen --> 5 van Gabriël;
  • Muziekbox (op batterijen/oplaadbaar) voor muziek;
  • Oude Ipod/mp3 om muziek op te zetten / achter te laten;
  • Goede stiften;
  • Goede schmink/bodypaint;
  • Kwasten / penselen voor schmink/bodypaint;
  • Malarone malariatabletten --> van Liza

p.s Alle donaties neem ik persoonlijk mee en worden daar door mij persoonlijk afgegeven. Ook leer ik de medewerkers daar hoe ze deze middelen kunnen inzetten.

p.s.s. Als je spullen hiervan thuis heb liggen en deze wilt doneren laat dan alsjeblieft hieronder een reactie achter. Op die manier zitten er geen dubbele items tussen. Ik heb namelijk slechts beperkt plek in mijn koffer.

p.s.s. Heb je geen materialen om te doneren dan ben ik ook ontzettend blij en geholpen met een financiële bijdrage. De kosten voor deze reis (reis, verblijf en begeleidingskosten) bedragen namelijk 2067,22 Euro.

Een groot bedrag voor een studente.
Help mij mijn kennis en vaardigheden over te dragen om de mensen daar verder op weg te helpen door een bijdrage te storten op:
NL56 INGB 0003 19 61 32
t.n.v. I de Vries
O.v.v. Bijdrage Oeganda

Uiteraard maak ik inzichtelijk wat er gestort is ;) <3 <3 <3

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood