Inger-devries.reismee.nl

Charity Picknick

-WOW-

Wat een liefde, betrokkenheid en donaties !
Toen ik begon met donaties werven had ik nooit verwacht zoveel support te krijgen.
100.000 x dank daarvoor!
Hoe bijzonder dat jullie je ook allemaal zo willen inzetten voor de meiden daar.

Inmiddels heb ik zo goed als alle spullen van het lijstje dat ik had opgesteld en dat is precies goed want meer kan ik ook niet meenemen in mijn bagage

Wink
.
En met dank aan jullie gulle donaties heb ik al 225,- Euro opgehaald & still counting!
Van dit geld ga ik een geweldig uitje organiseren, voor de meiden, in Oeganda en ik kan ter plekke nog wat spulletjes kopen om activiteiten mogelijk te maken.
Hiermee sla ik twee vliegen in één klap want dit stimuleert ook de locale economie.

Mijn volgende berichtje is over iets minder dan een maand als ik vertrek of ben aangekomen in Oeganda !!!!

LIEFDE XOXOXO

p.s. Wil je nog graag doneren?
NL56 INGB 0003 196132
t.n.v. I de Vries
t.b.v. Oeganda

Reacties

Reacties

Maria Roelofsen

Hey Inge ik wens jou heel veel succes ,sterkte en heel veel wijsheid.
Pas heel goed op je zelf !
Liefs Maria Roelofsen van de VAV

oma Jetty

nou kun je beginnen met koffer pakken!!! spannend!!!
maar eerst nog even relax, misschien kun je de voortuin netjes maken, werkt heel ontspannend!!! is grapje...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood